Friday, April 24, 2009

Bowling...



Hmmm.. Arini ari jumaat.. xsabar nak ari sabtu. 
Rase banyak je keje nak buat tp xtau nka buat aper.. 
Alih2 hanyer dengan satu SMS je aku g main bowling.. 
Ada ka patut.. Ahh.. aku pegi jugak.. Hahahahaha.. 
Xpuas2 main bowling ngn budak2 FTU minggu lepas..

Lagipun murah je, RM10 main 4game. Mcm nk putus je jari aku main.. Nasib baik score ok, xde la teruk sgt kn.. 
Yang penting dgn saper kite main.. wahahahahaha...

p/s: gambo tu hanya hiasan, aku ble]um kurus cmtu lagi.. hahahaha...

8 comments:

  1. kat mane ko maen tu??leh jadi ektibiti kelab...murah dan berbaloi sekali..bagi lantak bola boling sbg ganti daki gunong buat sementara waktuu

    ReplyDelete
  2. itu aku main time kt mines. promotion dr 10-12, isnin-jumaaat je..

    ReplyDelete
  3. haha!!!! prez dh berminat pula.. :)

    ReplyDelete
  4. wah.....jom3 g.kne prektis tuk bowling da ni.x mo la dapat tahta longkang!!!!

    ReplyDelete
  5. tunggu aku balik dulu nak gi..hehe..

    ReplyDelete
  6. jom bowling...
    eh, betul ke akk yg ajak?
    wakakakaka (pinjam gelak fariz)

    ReplyDelete
  7. jom!!..saper kalah dier BUNGUK!!

    ReplyDelete