Tuesday, May 19, 2009

Buah Hati ku..

Arini 'buat ati' aku sakit.. banyak kali dh sakit.. sedih nyer...




Hahaha.. korang ingat aper.. hehehe.. Ni la teman setia aku , maner2 g dier ikut je.. tido pun skali, satu bantal lagi.. hehehe...

Arini dier 'sakit' lagi. Buat ke sekian kali nyer.. huhuhu.. dah "sakit' baru la terase penting nyer 'buah hati' aku nie..

Tapi kali ni, "bil hospital' nyer agak la tinggi.. huhuhu.. 'sakit' nyer agak kronik kali ni, xpun aku kene auta ngn 'doktor' tu.. nilai nyer membolehkan aku pasang 'buah hati' satu lagi.. tapi sayang punyer pasal aku sanggup..

'Buah hati' ku ini merupakan harap yg bernilai sentimental kt aku.. hehehe...

"Abang syg pd mu.. hahahahah... Tp kali ko 'sakit' lg, abg carik lain".. wakakakaka

9 comments:

  1. siann...saket aper??kenser tahap akher ker??..btw, lawo alas telipon ko..beli maner??mydin eh?

    ReplyDelete
  2. SABAR YER..

    apa kata ko berlaku curang jer...

    habis citer bro..

    ReplyDelete
  3. buah hati ko tu sakit ape?
    dah sampai boleh pasang lg satu tu..
    baik berlaku curang jer..hahaha..

    ReplyDelete
  4. betul 2..aku sokong penyataan mereka2 di atas..pasang jela lg 1.dia pn rela je aku tengok...

    ReplyDelete
  5. hahaha.. mmg dh curang pun.. buah hati dh di madukn.. wakakakaka...

    ReplyDelete
  6. woiii...setia pada yg satu woiii...tgk cam aku!!!

    ReplyDelete
  7. pk2 la psg lain.
    klu jdk cam fariz dh susah, kena queen control.
    nk tukar yg lain, tp nk cari yg high maintenance, kurg2 model atau steward,lmbt lg la..

    ReplyDelete