Friday, September 3, 2010

Return of the Bing: Quest for Scroll of Knowledge...


Scroll of Knowledge??
Menatang aper lak tu..
itu saje je tu.. name glamer yg aku bagi,
tp kalu name melayu dier
"Segulung Ijazah"


Sedar x sedar atau buat2 x sedar, dekat 2 tahun dh kt UPM nie wt Master, dan skrang aku dh sem 4 dh, kalu nk ikut2 Master Plan aku dulu patut nyer dh nk tunggu viva dah nie, tp hakikat nyer, x siap2 pun lg.. so dh nk dekat2 ujung nie mmg la kene pulun abes2kan

so.. dlam 3 bulan pemergian aku tu.. ni je la keje aku... LABWORK.. nk lg specific.. KINETIC.. adoi.. memang menonggeng aku wt mende nie.. maklum la.. mengejar dateline.. seb baek ader gak member semakmal @ labmate yg sesame wt mende nie... bleh jugak la ajo hambe yg x brape nk pandai ni kan... Nak di jadikn citer, aku siap kene repeat balik Labwork sebab salah buat.. adoi.. mmg la penat. bukan aper.. Labwork kinetik ni bnyk sgt sampling.. renyah btul.. tp.. mengenangkn aku ade misi dan insan yg perlu di tewaskn.. wa gigih gak beb wt bagi siap.. itu baru labwork dier jer.. belum analysis lg.. mujur la xperlu berebut GC nk wt analisis (tp tu dulu, skrang.. kene booking2 plak.. kecoh btul..). So.. tu pasal la aku x sempat nk update blog.. pergh alasan.. hahaha..


Itu baru kerja2 makmal, harap2 habis la sumer tu dlm sem nie. tp ader lg.. biler dh abis kerje2 makmal nie, maka yg wajib menyusul aper lg.. PAPER.. Prof.M dh mintak dh..adoi.. x cukup tu.. THESIS pun Prof.M dh start mintak.. Sabar Bing.. slow2.. mmg x terkejar sumer nie.. satu2 la aku wat yer... Skrang dh bulan 9, ader 3 bulan lg nk aku kejar kasik siap..

Go Bing Go!...

Until next time..



No comments:

Post a Comment