Friday, March 5, 2010

Wa kene aTAG.. tolong...



Salam 1Malaysia.. mcm RTM la plak.. x kesah lah..

ni nk story nie... wa semalam kene tag. menatang pe lak tag nie... aku pun xtau.. tp ikut 'literature review' yg aku wt online ni kire macam kene jawab soalan org yg tag ko tu..

yer ke? ntah la.. wa cube ek.. lupe lak nk khabo.. makluk yg tag aku tu x lain x bukan Miszleen , yakni adek aku sendiri.. siot btul.. hahaha..

ok la.. fokus nk jawab soklan nie.. maner plak aku letak toyol ni...


1)Adakah anda rasa anda hot?

HOT?? ntah la.. mcm aku ni kire hot ke? boleh la kut.. tp yang kompom nyer.. Cute n Adorable hahahaha...



2)Upload gambar kegemaran anda.


naper gambo nie ek.. ntah la.. ader la sentimental value nyer tu.. wakakaka...



3) Bila kali terakhir anda makan pizza?

Semalam, Khamis 4.3.2010.. kt FTU... Napi belanje..haha.. best.. seronok btul ader org blanje nie.. makan puas2.. ( 3 slice je pun)..
TQ Napi..


4) Lagu terakhir anda dengar?

All By Myself - Celine Dion
*ni lagu yang Ms.Fariza request kt Bing.fm.. hahaha..

Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape?

1) Family - Abang
2) Rakan2 ( xsemue ) - bunbing
3) Awek2 chomel - Abang Lan

p/s: Raja x tergolong di kalangan awek2 chomel, tp panggil aku abg lan gak.. hahaha..

7) Tag lagi 8 orang

hmmm.. sape ek... tibai je la...

i) Nur Fariza
ii) Nur Faizlin
iii) Asrul
iv) Rizal
v) sesape je lah.. x rase pun ramai yg nk tag.. haha

8) Siapakah orang no 1 kepada anda?

ketua kongsi gelap.. waris Niyang Rapik.. hahahaha...

9) Kata sesuatu kepada orang no 5

org no.5 = sesape je
ucapan: moga sehat2 selalu...


10) No. 3 ada hubungan dengan siapa?

ntah la.. xde plak aku tanyer..
p/s: siot asoi ader hubungan x khabo kt aku.. scandal ek.. hahahaha..


11) Bagaimana pula dengan no 4?

Sehat je... dengar citer on-diet.. jeles aku.. wakakaka..

12) Pesanan kepada org no 6?

tiada.. malas nk pesan kt ko.. bukan ko nk ikut pun...

13) Kata-kata cinta untuk no 2?

hmmm... bercinta la kerana ingin mencintai, bukan kerana terpaksa...

14) Adakah no 7 & 8 punye persamaan?

xde, diorang mcm anjing ngn kucing.. bertekak je keje...

15) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yg men`tag anda?

1) perasan cun...
2) suke kasut jala.. ala kasut mcm ader net ikan tu.. ntah aper yg cantik aku pun xtau
3) mengidam nk gitar, tp aku x rase dier reti main.. takut nnti petik gitar skit.. sengih2 je..
4) selalu di follow oleh Otam.. mengikut je.. dasar kucing gatal..
5)Satu2 nyer ader ppuan aku.. pening2..

16) persamaan antara kambing dan lembu?

4 kaki,makan rumput, bleh wt korban, ader hasil tenusu, banyak lagi la.. tanyer je kt Uncle Google..

17) Adakah anda tahu si Razman itu sengal?

mmg pun.. hari2 menyusahkan aku.. kang x layan kecik ati plak.. rase nak sepak je, tp kang nangis.. kesian plak.. so.. mmg senagal la si Razman tu..

18) Gay or less?

Str8 la...


................................................

habis pun soklan.
agak2 dpt score A x aku?

4 comments:

  1. aku ade hubungan kekeluargaan je setakat ni bing..hahaha..

    ReplyDelete
  2. yer ke.. hahaha..ok2.. wa percaya..

    ReplyDelete
  3. ampeh! tunggu la aku beli nanti..nanti aku da pandai main, abis aku buat konsert satu mesia ;D

    ReplyDelete
  4. suka gambar tu jugak... :)
    the 1st ad-hoc trip to melaka.. :)

    ReplyDelete